هواداران تیم برتون و جانی دپ

جانی دپ از تیم برتون می گوید .

 جانی دپ  ، بازیگر سر شناس آمریکایی کامیابی هایش در  پهنه ی بازیگری را وامدار  پشتیبانی های  تیم برتون  دانست .

 جانی دپ  که در فیلم  سایه های تاریک  برای هشتمین بار جلوی دوربین کارگردان سر شناس هالیوود  تیم برتون  می رود ، سربلندی هایش در دنیای بازیگری را وام دار این کارگردان نامزد اسکار و نخل طلا دانست

جانی دپ در این باره اعلام کرد : تیم برتون یک دوست خوب و یک کارگردان  برجسته است . اگر با او کار نمی کردم ، احتمالا یک بازیگر نا شناس فیلم ترسناک درجه ی دوم می ماندم .

وی در گفت وگو با روزنامه ی انگلیسی  سان  گفت : تیم برتون در سال ۱۹۹۰ با دادن نقش نخست فیلم  ادوارد دست قیچی  به جانی دپ نا شناس ریسک فراوانی کرد . او همیشه و در سخت ترین شرایط کنار من بوده است و همچون یک دوست یکدل از ابتدا به من  باور داشت .

بازیگر فیلم  دزدان دریایی کاراییب  با سپاسگزاری از تیم برتون اعلام کرد ، در هر فیلمی که او درخواست کند بازی خواهد کرد و همانند یک برادر دوستش دارد .

فیلم « سایه های تاریک » که آخرین همکاری جانی دپ و تیم برتون است ، از تاریخ ۱۱ می در آمریکا و انگلیس به نمایش درخواهد آمد .

جانی دپ و تیم برتون پس از همکاری در پروژه های سینمایی « سویینی تاد » و « آلیس در سرزمین عجایب » ، بار دیگر در نسخه ی جدیدی از « سایه های تاریک » به‌عنوان بازیگر و کارگردان حضور می یابند . این دو چهره ی سر شناس پیش تر در فیلم « چارلی و کارخانه ی شکلات سازی » نیز با یکدیگر همکاری داشته اند .

« تیم برتون » خالق برخی از تاریک ترین و مهیج ترین فیلم های تاریخ سینما از‌جمله « سیاره ی میمون ها » ، « ادوارد دست قیچی » و « بیتل جوس » است . وی اولین بار در سال ۱۹۸۵ برای فیلم « ماجرای بزرگ پی » پشت صندلی کارگردانی نشست ، اما با فیلم « بیتل جوس » بود که در سال ۱۹۸۸ به شهرت رسید . « تیم برتون » که ۱۴ فیلم بلند در کارنامه سینمایی اش دیده می شود ، از معدود کارگردانانی است که تقریبا در همه ژانر ها فیلم ساخته است.

 


نظرات شما عزیزان:

کاپیتانlove
ساعت16:39---17 مهر 1395


S-depp
ساعت9:45---5 شهريور 1393
من.. عاشق جانيم...ولي ازنظر مخ و كسي كه با ترس بازي ميكنه و اونو به طنز در مياره ميگم فقط تيم برتون..

شیوا
ساعت2:08---27 خرداد 1392
سلام وای عکسی که جانی رفته بود پشت تیم برتون قایم شده بود خیلی بامزه وخنده دار بودپاسخ:آره اون عکسه خیلی باحاله . ممنون که به وبلاگم سر زدید خوشحال میشم دوباره سر بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب